Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. august 2011

Solskinnsdag

I dag fikk vi en nydelig solskinnsdag
Ikke noe temperatur å skryte av - men helt ok å gå på fjellet i
Ned igjen gikk jeg mot denne utsikten - VAKKERT

Jeg bor rett utenfor høyre billedkant - og er strålende fornøyd med å ha turmuligheter rett ved stuedøra

Fikk sydd litt i dag også - en tøypose til lillesøster
Kan være greit å ha til f.eks. skiftetøy i barnehagen .....

Nå er det TV og strikketid

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Dette bildet var til å få hjemlengsel av. Nordvestlandet er utrolig flott. Fjelltur, søm og strikking.... En perfekt dag, spør du meg. Håper denne dagen blir like fin. Sola skinner i alle fall her hos meg.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails