Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


24. august 2011

TUSEN TAKK ....

.... til alle dere som har vært innom bloggen min i dag!!
Og tusen takk til alle dere som har tatt dere tid til å legge igjen koselige hilsener ...
Tusen takk til Siw - med bloggen Revinyl - som er "skyld" i dette
- siden hun skreiv om meg på foreldremanualen
Plutselig har bloggen hatt over 200 besøkende i dag (over 100 mere enn til vanlig)
- og flere har lagt seg til som følger
KJEKT!!!

I dag har jeg latt meg inspirere av Sew like my mom - og sydd sminkepung
MEN når jeg er gira på å sy - DA fusker symaskina, og vil ikke sy fremover ....
Og selvfølgelig hadde jeg ikke hvitt eller lilla glidelås - BARE beige .....

Men sminkepung ble det, med beige glidelås og ministing
Nå har jeg i allefall lært meg teknikken!!!

Jammen ble det ikke noen bokbind i dag også
- er oppe i 24 til nå ....

Lykken er jo at jeg slipper å sy neste år - siden de kan brukes om igjen .....

Nå skal jeg strikke litt - slik at jeg har noe å blogge om  morgen

IGJEN TUSEN TAKK FOR ALLE KOSELIGE HILSENER

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Du fortjener all den omtalen du kan få!!

    Supersøte de sminkepungene, kanskje jeg skal prøve meg på en sånn en gang..Tusen takk for tipset om hvor man finner oppskriften.

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. wow! du er jo helt rå til å sy bokbind!
    jeg synes det var fint med beige gliderlås. lilla og bruntoner er så fint sammen...

    SvarSlett
  3. Så lekker pung! Syns det passa fint med beige glidelås eg. Og kor smart det var med bokbind. Kanskje det er noko man må prøve seg på ein vakker dag :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails