Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. september 2011

488 GLIDELÅSER; skal vi dele??

LYKKEDAG !!!

SE HVA JEG HAR KJØPT FOR 75 KRONER ......


  488 glidelåser i alle regnbuens farger -
 korte, lange, delbare, ikke delbare, plast, metall ....


Akkurat mange nok til å fylle kofferten jeg kjøpte i går

TUSEN TAKK til Eva på Mittet - 
som visste om dette hemmelige glidelåslageret

PS: Er det noen der ute som syr, som har lyst på noen glidelås?
Jeg klarer aldri å få brukt opp disse selv
Gi et lite pip under her, så putter jeg noen i en konvolutt og sender til deg

8 kommentarer:

  1. guuuuuri så mange a gitt!!!!!
    Jeg har kjøpt meg glidelåser på ebay, men ikke så mange på en gang, og bare korte :0)

    SvarSlett
  2. Jeg kan kanskje kjøpe noen få lange av deg? Kan jo hende de kan komme til nytte.
    Eller vi kan bytte om du trenger noen veldig korte :0)

    SvarSlett
  3. Masse fine farger, men hva skal du med alle disse...?

    SvarSlett
  4. nei, si det, Heidi. Jeg syr nok aldri nok toalettvesker, sminkepunger og vesker til å få brukt opp alle.... Forslag til bruk mottas med takk..

    SvarSlett
  5. Oi så heldig du er! Ja no har du glidelåser for resten av livet ;)

    Kunne gjerne tenkt meg nokon. Skal til å sy penalhus og da må ein jo ha glidelåser. str 20-30 cm hadde vore supert! Kan sende deg adr på mail.

    Klem frå Kristina

    SvarSlett
  6. Åhh...det var jammen ett kupp:)
    Jeg vil gjerne ha noen..Sender adressen min på mail til deg:)

    klem fra Lill

    SvarSlett
  7. Ååå, jeg vill gjerne vite hvor du har fått tak i de? :) Hehe..

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails