Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. september 2011

D`ER HAUST, DET RUSKAR UTE ...


.... med regn og kalde vind ...

Men inne koser vi oss med fyr i ovnen, tente stearinlys - og roser fra hagen


Rosebuskene mine er fulle av blomster - jeg plukker inn og nyter både synet og duften


Når rosene visner og bladene faller av - samler jeg dem i Norgesglass
Duften varer lenge enda, og det er ganske dekorativt


I kveld har jeg bakt kaker til i morgen - lillesøster fyller 3 år og har bestilt prinsessekake
Gleder meg til å pynte dem i morgen  ..... det er det kjekkeste med å bake

- Sidsel -


2 kommentarer:

  1. Ja skikkelig høst er det blitt her også! Syns det er koselig med denne tiden! Gleder meg til å se bilde av ferdig prinsessekake, kanskje jeg kan kopiere den ;)
    Lykke til med bursdag!

    SvarSlett
  2. Åja, sånn ja! Eg skulle til å spørje deg kva du putta dukka nedi, men sjølvsagt er kaka bart i formkakeform (litt av eit ord..). Superlurt! Og kakene vart knallfine!! No er det berre 10 mnd til jenta vår fyller 2 (...), så om eg hugser skal eg lage denne:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails