Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


15. september 2011

Facebookside, sauer og helgastrikk

I dag har jeg laga facebook-side for Husfliden i Molde (hvor jeg jobber)
Stikk gjerne inn og ta en titt - og vi blir ekstra glad for alle som "LIKER" oss

Her er utsikten min fra kjøkkenvinduet nå om dagen
Høstfargede trær og flotte sauer ....
Sauer som får meg til å tenke:

ULL - GARN - HVA SKAL JEG STRIKKE NÅ???

Plukka med med Vamsegarn og mønster fra jobben i dag -
så jeg er sikker på å ha noe å strikke på i helga

MEN jeg skal ikke begynne før jeg har strikka ferdig to julegaver som ligger i strikkekurva

HA EN FIN TORSDAG

- SIDSEL -  

(Til anonym som spurte om min søsters gulv :
Det er et laminatgulv - hvitolja skipsplank...)

1 kommentar:

  1. Skal si at du har en fin utsikt utenfor huset.. Her ser vi bare rett på naboen hus, men det er jo ulempen med å bo i en storby.

    Litt misunnelig på at du er i gang med julegavene, skulle ønske jeg hadde kommet så langt. Hadde mange planer i januar, men det ble nok bare med planene..

    Men men, det er jo leeenge til jul!

    Ha en fin kveld og helg!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails