Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


3. september 2011

Fin, fin lørdagskveld

Se på denne søte ullkjolen, da ......
Denne er strikket i Leine merino 1-tråds garn - og heter "Karens kjole"

Jeg har dessverre ingen små som passer inn i denne 
- så denne blir nok hengende som modell på Husfliden i Molde
Eller kanskje du er interessert i å kjøpe den???
Den er str 6 mnd - og jeg vil ha 300 kroner for den .....

Ellers har jeg vært med å arrangert loppemarked i dag
Joda, rette dama til slikt ..... 
Måtte bare holde meg i skinnet og ikke kjøpe NOE .....


Men det som står igjen til slutt og ingen vil ha - det vil jeg ha ......
Denne tv-benken skal males, så blir den riktig så flott
Vel - den er allerede full av tv og tilbehør, så det tar nok noen uker før denne blir malt, ja ....

Nå er det lørdagkveld - reker, krabber og god drikke 
- og SÅ hekling eller strikking (har flere håndarbeider å ta av .....)

FIN, FIN LØRDAGSKVELD TIL DEG OGSÅ!

3 kommentarer:

  1. Kjempesøt kjole! Har dessverre heller ingen som passer i en sånn liten sak....

    Kos deg i kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole!

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  3. Kjempesøt kjole! Skulle ønske at jeg hadde en liten tulle nå ja..

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails