Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. september 2011

Fretex kupp

En snartur innom Fretex = noen kroner fattigere, noen skatter rikere


Jeg måtte jo bare ha disse to store kakeboksene
En til kransekake og en til pepperkaker ....


Små Norgesglass til knapper og andre sysaker - bare 5 kr stk


To små syngende damer - som skal få røde lys i "hatten" til jul
Kanskje jeg skal male hjertene på kjolen røde?


En svart koffert til sysaker og slikt - som passa perfekt under sy-bordet mitt


HER ER SY-BORDET MITT
Rett under ett av kjøkkenvinduene mine
Til høyre har jeg en liten "sofa"- hvor ungene ofte sitter når jeg syr
Sofaen har "skjørt" - og under der skjuler det seg noen kasser med stoff
Dobøtta til venstre fungerer som søppelbøtte

Nå venter jeg bare på SY-inspirasjonen, så i mellomtiden strikker jeg ....

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er
    Hvilken fretex har du vært på da?
    Her i Bergen koster 1 knapp 5 kr og ett norges glass som du har kjøpt 35,det største 55;
    ER jo sinnsyke priser,selvom jeg fant tallerkenhylle til 50:)

    Noen ganger er man heldig

    klem fra Lill

    SvarSlett
  2. Jeg handler på Fretex i Molde. De har kommet seg veldig de siste årene. Prisene har gått ned, stor gjennomtrekk av varer og MANGE godbiter

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails