Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. september 2011

GLA`VEST OG ET PÅKLEDD TRE

Denne er laget av litt av restelageret mitt med bomullsgarn
Den ble til etter eget hode - og jeg lagde ikke oppskrift underveis .....
Jeg har mere beige, slik at jeg kan hekle på lengden om det skulle være nødvendig

Men nå er det akkurat passe til lillesøster - som fyller 3 år på torsdag

Ellers strikker jeg julegaver - så det blir nok få strikkebilder her fremover
Men skal prøve å ta noen bildeutsnitt fra det jeg stikker 
- så ikke mottaker skjønner hva det er, og hvem det er til ;-)


En dag jeg kom på jobb, hadde Husflidslaget kledd på et tre utenfor butikken
Artig og fargerikt påfunn

Dagene flyr avgårde med 2 voksne på jobb, 5 på skolen og 1 i barnehage - så da "glemmer" jeg å blogge
Skal prøve å bli flinkere; både til å blogge - og å legge igjen kommentar hos alle dere andre

- Sidsel -


4 kommentarer:

  1. Så fin vest :)

    Kos deg med strikkingen,
    Ha en fin kveld -
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Knallfin vest! Såå tøff!!

    I Eidfjord i Hardanger har de strikket "strømper" til en rekke med trær. De er skikkelig forseggjorte med mønster og greier, og jeg synes det er utrolig stilig. Veldig dekorativt!

    SvarSlett
  3. Flott og gøy vest :-)
    og artig tre :-)

    SvarSlett
  4. Hei igjen :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?
    de har litt klær til dame også :-)

    www.barneboden er en nettbutikk , med pent brukt klær til mor og barn :-) Ta gjerne en titt :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails