Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


29. september 2011

Indian summer

 Klokka 12 i dag hadde vi sol og hele 20 grader i skyggen ....


På terrassen var det nok enda mere - så jeg satte meg ut og lada batteriene ...... før jobb



Tomatene ser også ut som de trenger litt mere sol 
- så nå har jeg bestilt sol i hele kommende måned!

- Sidsel -




3 kommentarer:

  1. Sol og varme her også, og vi nyter det!! God helg ")

    SvarSlett
  2. Så deilig med sol og varme, helt i slutten av september :)
    Her i min landsdel lenger nord er det ikke mye som minner om sommer lenger, men skal ikke klage - har jo hatt en fin sommer!
    Så flink du er med hammer & spiker, blir nok veldig bra når dere blir ferdige på hytta :)
    Ønsker deg en riktig flott helg!

    SvarSlett
  3. indian summer, e ei øl.... trodde no du skulle vise fram helgas nytelse i

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails