Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


25. september 2011

Jeg leker snekker .....

Siden mannen er på guttetur til England, tok jeg med meg ungene og reiste på hytta
Mamma og pappa var der også; så mamma laga mat og passa unger -
og pappa og jeg snekra overbygg over halve terrassen





Så mye fikk vi gjort i helgen !

Jeg fikk lite tid strikking - og har derfor bare fått strikket vrangbord på mitt nye prosjekt ...

Ønsker dere alle en flott høstuke!

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Du kan jo alt :-) - ha en super dag!

    SvarSlett
  2. Dokker e fole flinke snekkera, men mest av alt lar jeg meg imponere av de røde støvlene... :-)

    SvarSlett
  3. Flinke dere er :) Det blir flott!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails