Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


10. september 2011

"Mulberry hat"

Og vips var hatten ferdig ....
Artig å strikke på en annen måte - fra toppen og nedover - 
og hvor noen omganger hekles


MEN jeg klarte jo ikke å følge mønsteret, måtte jo gjøre noen endringer  ....


Så ble jeg til gjengjeld veldig fornøyd ...... 
Skal nok strikke flere av denne, men ikke i dag

Nå er det "Skal vi danse?" og julegavestrikk

Ha en fin lørdagskveld!

- Sidsel -

6 kommentarer:

  1. Ønsker meg en slik en til jul..............

    SvarSlett
  2. Skikkelig fin lue! Skjønner godt du vil lage flere slike. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Prøvde meg på en lue som skulle strikkes fra toppen og nedover en gang. Den blei alt for vid, he he.
    Strikka mye før, men senebetennelse satte en effektiv stopper for den hobbyen. Så nå syr jeg heller.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for fin helsing på bloggen min, det varma. Masse flott strikkeinspirasjon her på bloggen din. Du er flink å få det til :) Ønsker deg ein fin dag ♥ Kristina

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails