Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


9. september 2011

Ny bok + nytt strikketøy = FIN FREDAG

Jeg har kjøpt meg ny strikkebok med masse inspirasjon!
Må tro jeg sleit for å få bestilt denne fra USA 
- en nettbutikk sendte bare til Canada og Bahrain 
- og en annen skulle ha nesten 200 kr i frakt ....
Etter litt surfing fant jeg en butikk som tok 186 kr for boka og ingen frakt - og bare en ukes leveringstid

Nå har jeg bladd og bladd - og funnet flere kommende prosjekter 

Første plagg ut - en Mulberry hat

Må jo begynne på noe lite for å se om jeg skjønner disse mønstrene på engelsk
Strikker i MITU- garn fra RAUMA


Et lite utsnitt av en julegave ..... ferdig med å strikke til TO - bare noen og 30 igjen ....

FIN FREDAG TIL DEG !!!

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Dette ser jo spennende ut. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. God helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails