Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


19. september 2011

Nye puter og friske roser

Når jeg skulle på hytta i helga - måtte jeg ha et enkelt strikketøy
Og siden putene i sofaen trengte nye trekk, ble det det jeg stikka
Jeg rakk bare å strikke to - så de to andre, får jeg ta nå i uka - innimellom julegavestrikk

Den bakerste i dobbelt vamsegarn, og den forrerste i enkelt garn
Ser jeg skulle sydd mørke trekk på putene først - så det skal jeg gjøre på de to neste

Rosebuskene i hagen bugner av roser
Siden det stortsett regner ute, må jeg ta dem inn for å nyte syn og duft

Ha en fin kveld - med eller uten strikketøy!

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Så fine puter!
    Her har rosene regna bort i år! Trist. Burde nok vært flinkere å plukke inn! Nyt rosene dine

    SvarSlett
  2. Kjempefine puter! Strikkeputer er såå flott!

    SvarSlett
  3. Så flotte de var..jeg har også tenkt å prøve meg på npe sånt..men jeg kan jo ikke strikke...

    klem fra Lill

    SvarSlett
  4. Kjempefine puter :) Så flink du er som allerede er begynt på julegaver. Heimelaga ting er veldig koselege gaver. Ønsker deg ein fin dag ♥

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails