Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. september 2011

Prinsessekaker

Lillesøster fyller 3 år i dag - og hun ønsket seg prinsessekake til selskapet
Siden jeg aldri har prøvd noe slikt før - bakte jeg like gjerne TO kaker i tilfelle den ene ble mislykka
MEN begge kakene så fine ut - så da måtte jeg jo bare pynte begge også ....

Barbie sjokoladekake med rosa marsipankjole - og pakke

Shelly bløtkake med rosa marsipankjole

Så håper jeg at kakene smaker - og min prinsesse blir fornøyd

- Sidsel -

6 kommentarer:

  1. Kjempesøte..kan tenke meg det er en liten jente som blir veldig glad

    klem fra Lill

    SvarSlett
  2. ... og her er en onkel som gleder seg fælt til bursdagsslaberas. Flotte kaker, men håper det ikke er stoff-smak av kakene... :-)

    SvarSlett
  3. Knallfine kaker, Sidsel! Gratulerer så masse til Alma!

    SvarSlett
  4. fikk ho dukkan te bursdagsgave i samme slengen eller?

    SvarSlett
  5. jepp - dukkene var også gave. I pakken som Barbie har, ligger klær og sko til dukkene

    SvarSlett
  6. ... og kakene var upåklagelige. Smakte marsipan som bare det!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails