Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


4. september 2011

Steinbitkaker

Det er faktisk ganske enkelt og utrolig godt!!!
Filet av fisk (i biter), litt paprika, litt melk eller fløte - kjøres i blenderen
Så blanda jeg inn litt potetmel, salt og pepper, ingefær, chilikrydder og litt gressløk
(Jeg fant en oppskrift på nettet - som jeg brukte som veiledning)


Jeg formet farsen i hånda, med en skje - og steikte dem på steiketakka 
Veldig greit å stå ute på verandaen med slikt, så slipper jeg steikeosen inne


Mmmmmm - de smaker enda bedre enn de ser ut for ....

Av 2 kg fisk fikk jeg 40 STORE fiskekaker 

MEN dette var på fredag - og i dag er det søndag og strikke/hekledag
(skal bare vaske badene og gulvene først :-)

- Sidsel -


2 kommentarer:

  1. De ser veldig gode ut. Tror jammen jeg skal ta å lage sånne også!

    SvarSlett
  2. Flott blogg!! Fant veien inn via de geniale stoff-bok-bindene.
    mange fine prosjekter hos deg!!

    mvh Gry

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails