Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. september 2011

Varme og morsomme ullvotter

Her strikkes det julegaver på alle pinner
Er ferdig med 3 gaver - og har 11 strikkegaver til i hodet ......


Ikke noe problem det, når jeg ALLTID strikker
I går strikka jeg ullvotter som jeg tova
I dag fikk de øyner og munn

6 åringen min ønska seg veldig disse - men tror nok de havner i julegavekurven

Han fikk rødnissevotter i fjor - og de ble flittig brukt
Polvottene og regnvottene ble valgt bort
MEN spørs om jeg må strikke et par "smilevotter" til han også ....

Nå er det valgresultat på tv - og mere julegavestrikk

GOD MANDAGSKVELD!

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Må være en av de kuleste vottene jeg noen gang har sett:)

    Ha en flott uke

    klem fra Lill

    SvarSlett
  2. Så morsomt! Ungene fikk sånne votter i posten fra farmor nylig:-) Skikkelig kule!

    SvarSlett
  3. Så morsomme! Tova ullvotter er jo det beste når det er skikkelig kaldt.

    SvarSlett
  4. Så artig!
    Og flinke du som er i gang med å lage julegaver allerede...
    Jeg har en klar. Og den er kjøpt...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails