Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


23. oktober 2011

Avslappende helg ...

I helga har jeg og mine 4 yngste vært på hytta 
- sammen med mamma, noen av mine søstre og et av mine tantebarn
Vi kosa oss med å være ute i naturen, sitte inne og strikke, spille spill, lage og spise god mat sammen
 - DVS slappe av sammen


Tidligere i år fikk jeg en pose full av mohair garn, av tante Ingrid
Tror hverken hun eller jeg så for oss hva det skulle brukes til ......
i helga har jeg strikka 3 luer av garnet - og storesøster har laga dusker
Hun villle ha en selv - og gi de andre bort i julegaver ....

Bildet gjengir ikke de flotte fargene i garnet 
- tror jeg får ta nytt bilde i morgen UTE - i skikkelig lys

- Sidsel -


2 kommentarer:

  1. Hallo Sidsel. Ja flott det kom til nytte. Kan tenke meg at garnet ble deilig til luer. Det var jo så bløtt . Ja du klarer det meste av det meste.
    Yakk for du klarte å få noe av det og kan bruke det til å glede andre. Lykke til med strikkinga. Tante Ingrid

    SvarSlett
  2. Lekker lue! Ikke noe er så kjekt som at noen vil ha det en lager. Ha ei fin uke!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails