Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. oktober 2011

Enda en hals og litt maling

Så ble enda en hals ferdig - også denne i Puno
Litt smalere og dermed også litt lengere enn den forrige
(jeg strikker jo bare med dobbelt garn til nøstene tar slutt)


Fargen er ikke så oransje som på bildet - heller litt mere høstgul ......
Her er halsen sydd sammen ende mot side - og pyntet med et tre hjerte
Gleder meg til å bruke denne


Endelig er prosjekt maling av tv-benk påbegynt
Jeg maler som vanlig midt i stua - oppå en gammel voksduk
I stua tørker malingen fort - og jeg går ikke glipp av noe av det som skjer rundt meg ;-)
(så slipper jeg å flytte benken så langt når jeg er ferdig)

GLEDER MEG til den er ferdig - for jeg har flere ventende prosjekter .....

- Sidsel -




5 kommentarer:

  1. Jeg tror ikke du kommer til å få "vondt i halsen" i vinter, men dette klesplagget på... :)

    SvarSlett
  2. ... med dette klesplagget på, skulle det være.

    SvarSlett
  3. No har eg fått glidelåsane i posten, dei kom i går. TUSEN takk skal du ha ♥♥♥

    Flott hals. Du er kjempeflink med håndarbeid.

    SvarSlett
  4. Så fin den halsen var, Sidsel. Har du oppskrift ?

    SvarSlett
  5. Takk for tips, det skal eg prøve. Eg er oppvokst i sagvåg så det kan godt hende eg kjenner de :) Artig

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails