Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. oktober 2011

FOTOSAFARI

Tok meg en joggetur på formiddagen i dag - siden jeg hadde fri
Med ny telefon med trenings app og masse musikk på - gikk turen som en lek


.... innimellom måtte jeg stoppe og ta noen bilder også ......


.....og teste ut alle de nye kamerainnstillingene på telefonen ....
(ikke bare til å ringe med, denne nei....)


Fant meg en flott skog å løpe i.....


..... nydelige farger ute nå ....


..... regnet trua hele tiden - men kom ikke før jeg gikk inn døra hjemme igjen ....





Jeg har igjen noen sommerblomster enda
Se på disse flotte Margerittene - tror de liker regn, jeg .....



Men nå skal jeg strikke resten av dagen ....

- Sidsel -

8 kommentarer:

  1. Så sprek du er som jogger!
    Det ble flotte bilder med den nye telefonen, spesielt det øverste bildet likte jeg. Men det er jo ikke bare kameraet det kommer ann på, det har jo mye å si hvem som er fotograf også - om bildene blir bra eller ikke :)
    Ønsker deg en fin kveld, jeg skal synke ned i sofaen med det samme julemagasinet som du har kjøpt for å hente litt inspirasjon til julegavene!

    SvarSlett
  2. Utrolige flotte bilder! Og for en kvalitet for å være tatt med en mobiltelefon, jeg er imponert.

    Jeg har kjøpt meg nytt fotoapparat, så nå bare venter jeg på det fine været. Klør i fingrene til å gå ut og prøve ut det nye "leketøyet".

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder! Høres ut som du har en super dag, først trim og deretter strikking. Kos deg videre!

    SvarSlett
  4. Mange flotte bilder! Men jeg er skeptisk til utbyttet av jogginga. Tror det ble for mange stopp, og for stort fokus på alle finessen med den nye telefonen... ;-)

    SvarSlett
  5. God match: flink fotograf,god mobil og flotte høstfarger.Skjønner jeg må spandere ny mobil jeg og.Men valget er ikke lett...så mye som det er å velge mellom.

    SvarSlett
  6. Gunnar - hvis du ser nøye etter er de fleste bildene tatt rundt huset mitt. Jeg jogga ikke fort, men klarte 7 km på ca en time ..... syns d va bra, i

    SvarSlett
  7. Nydelege bilete. Får lyst å bite i epla.

    SvarSlett
  8. Jøss- det var nydelige bilder for å være tatt med telefonen. Er det forresten Jendemsfjellet jeg ser i bakrunnen? Var så likt... Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails