Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


13. oktober 2011

GARNGAVE


Jeg har så mange venner i skog og mark og hei, og alle som jeg kjenner de deler LITT med meg

FADDERULLANDEI


SE - så masse garn jeg har fått !!!
En snill dame ga dette til en venninne av meg som ikke strikker - 
så fikk jeg dette av henne igjen

Jeg må bare huske å gi av alt det jeg får - så får jeg visst ENDA MER!

- Sidsel -

5 kommentarer:

  1. Så kjekt da! Bedre at det havner i gode hender enn at det går i bosset..

    Du har mye godt arbeid foran deg nå, men heldigvis at den gode sorten..

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Du trenger jo dette da. Så fint bilde øverst på bloggen forresten!

    SvarSlett
  3. Jøss - så artig! Dette kommer vel godt med :-)

    SvarSlett
  4. Åhh..så kjekt:)
    Du er heldig!!!

    Ha en flott helg
    klem fra Lill

    SvarSlett
  5. Lurer på hva det blir av dette garnet ??Garnet minnet meg om mormors runde heklaputer. Husker du de ???

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails