Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. oktober 2011

Hekler gardinblonde.....

Har sydd nye linkapper til kjøkkenet, og ville ha en litt kraftig blonde nederst
- men det var ikke lett å få tak i - så da må jeg lage den sjøl 


Og innimellom heklinga, ser jeg "Skal vi danse" og setter opp den nye telefonen min .....


Enda en RØD HTC .......
Denne telefonen har mye bedre kamera enn den forrige,
- så håper bildene blir så bra at de kan brukes på bloggen 
(for kameraet er altfor sjeldent med i veska)

Ha en finfin lørdagskveld!




3 kommentarer:

  1. Så flink du er. Kan gjerne hete "kreative hjørne". Du har visst et oppkomme av ideer.

    SvarSlett
  2. Så flink du er:)

    Ha en flott søndag
    klem fra Lill

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails