Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. oktober 2011

Linputer og kapper

 Har sydd nye puter til stua - av et flott mønstrete linstoff .....


Sydde på noen knapper for å holde åpningen lukket (ikke knappehull denne gangen)


Linkappene på kjøkkenet er også kommet opp - med sjøl-hekla blonder på


Var også ute og plukka inn litt mose og kongler
Lite småkongler å finne i år - så jeg får plukke når jeg finner og legge til tørk

Nå venter strikketøy og go`stolen

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Gardinene dine blei flotte! Gratulerer!

    SvarSlett
  2. så lekre kjøkkenvinduene ble med de gardinene. Jeg får ikke bestemt meg hva jeg skal ha på mitt kjøkkenvindu.Skulle hatt en brøkdel av heklekappa jeg donerte til boligen jeg jobba i. Nå er boligen nedlagt. Lurer på hvor kappa er blitt av..Sørgelige greier !!

    SvarSlett
  3. Så fine gardiner og puter! Liker så godt den stilen...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails