Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. oktober 2011

Lykkelig eier av .....


Jeg og lillesøster på 3 år sitter og blar i boka, og er like fasinert over strikkedukkene begge to
Tror nok jeg bare MÅ strikke en, eller to - eller flere ......

I kveld skal jeg bare strikke og slappe av etter en hektisk uke

HA EN FIN FREDAGSKVELD!

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Den boka er så fin! Blar i den og koser meg ofte, fine dukker og veldig morsomme tekster :)

    Må nok strikke en jeg og, men først har jeg så mange andre prosjekter som må ferdigstilles. Bl.a et par julekuler :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails