Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


10. oktober 2011

Mamma-smykke

Se, hva som dumpet ned i postkassa mi på fredag ......

Et flott mamma-smykke, eller armbånd - fra Lill, med denne flotte og kreative bloggen
Og dette fikk jeg som takk for noen glidelåser hun fikk fra meg 
Snakker om bra "bytte" .......


Så her er jeg - englemamma med mine 6 englebarn .... 

Tusen takk, Lill - håper du får brukt glidelåsene til noen av dine prosjekter ....

HA EI FLOTT HØSTUKE, ALLE VENNER!

1 kommentar:

  1. Så fint smykke du har fått.
    Nå er bildet mitt på plass håper jeg..

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails