Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


31. oktober 2011

Mosehjerte

Da har jeg laga mosehjerte til ytterdøra -
og i år som i fjor, ser jeg at det hadde vært penere om døra var lys grå


Men jeg skylder på mye regn og dårlig malevær - (kamuflert latskap?)
Til våren SKAL jeg gjøre det

Før den tid, har jeg diverse annet på tapetet ......
Strikke så mange julegaver som mulig - blant annet

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Kjempefint hjerte! Kan du fortelle litt om hvordan du har laget det? Fikk veldig lyst til å ha et slikt hengende på dør min til julen kanskje..

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails