Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


10. oktober 2011

Naturbilder og julemagasin

Måtte teste ut mobilkameraet i dag 
Litt av et sprang fra 3 til 8 MP ....... merkes godt det


Fant et flott rosa/lilla fjell med enda flottere mose på


Ikke så lett å ta bilde av kommende uvær fra bilen - 
men skal love deg at det kjentes på bilen når vi kjørte inn i det 
så DA var det godt å komme hjem til fyr i ovnen og tente lys .....

..... og ikke minst årets første juleblad .....
Jeg tok det med MEST oppskrifter og idèer i, for det er jo bare 75 dager igjen til jul!

Men NÅ er det strikketid
-  med mannen på tur og ungene i seng, håper jeg å komme et stykke i vei på jakka - eller vesten min ......
Har ikke bestemt meg for hva det blir enda ....

- Sidsel -


1 kommentar:

  1. Tjuuhuuu! Her ligger to juleblader på vent. i MORGEN skal jeg bla i dem :D for denne kvelden forsvant også...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails