Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


4. oktober 2011

STRIKKA HALS

I helga strikka jeg en hals i garnet PUNO 
36 masker med dobbelt garn på pinner nr10
Rett, vrang, rett, vrang til nøstene tok slutt


I følge modellen er dette en hals som ikke klør, er passe varm og passe tykk/stor

Og derfor er jeg allerede i gang med en ny - litt annen variant, i annen farge til meg selv

Ute regner og stormer det - men det gjør ikke noe, for jeg har: 
- kaffe i koppen, fyr i ovnen og 5-6-7-8 håndarbeidsprosjekter på gang

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Den halsen så utrolig deilig ut :-) Har strikket i puno selv jeg og det er et aldeles nydelig garn.

    SvarSlett
  2. det er nok ikke meg - men min søster ..... bildet av meg med min hals, kommer kanskje i morgen ....

    SvarSlett
  3. Tusen takk for varm og go hals... ikkje stakk den, og ikkje va den for varm... heilt perfekt

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails