Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


4. oktober 2011

TEVARMER


Jeg har en presskanne som blir altfor lite brukt (etter vi kjøpte kaffemaskin)
Men tekanne, det mangler jeg 
Og i dag fikk jeg en super idè .......
Kanna kan brukes til te også - men da trenger den nok en 
- TEVARMER -


Dobbelt ullstoff - lilla på den ene siden, rødt på den andre
- tråklesting for å holde de to stoffene sammen -
- en borrelås-bit til lukkingen i hanken
Og en blomst til pynt på den lilla siden
Til jul skal den røde siden få komme fram - og da skal den også få litt pynt

Nå skal jeg strikke ferdig en hals - mens jeg nyter lakris-te fra søstrene Grene

HA EN FIN HØSTKVELD !


1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails