Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. oktober 2011

TOVA TØFLER

Innimellom julegavestrikk må jeg strikke på litt annet også .....


For eksempel tova tøfler til lillesøster .....
Disse er strikka etter Blåfjell-mønsteret - og i finull garn fra Rauma
Hjertene broderte jeg på før toving

Til dere som ikke har fått det med dere; årets julekalender på barne-TV - er "Blåfjell"
Så nå er det bare å begynne og strikke nisseluer til de som ikke har igjen fra sist .....

- Sidsel-

3 kommentarer:

  1. Flotte bilda, Sidsel! Du har fått skikkelig dreisen på filminga :)

    SvarSlett
  2. Jeg presiserer: min beskjedne kommentar skulle selvfølgelig være under naturbildene.

    SvarSlett
  3. Så søte tøffler :)
    Og når det kommer til Blånisseluer, så har heldigvis mine søte små enda luene fra tidligere år.. -men genser er det verre med..
    Ønsker deg en fin onsdag, klem fra Anne!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails