Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. november 2011

DAGENS UTFORDRING; julekort-bilde


Det er virkelig en utfordring å få til ETT bra julekort-bilde



Ser vi matematisk på det, ser regnestykket slik ut;
Med 6 barn, kan du faktisk få 46 tusen kombinasjoner hvor en eller en annen, 4, 5 eller alle smiler.....
Og om en eller annen snur seg bort, hver sin gang - blir det vel noen 100 tusen kombinasjoner ...

Denne gangen tok jeg 109 bilder!!!
De 10 første bildene, ble faktisk best ..... mens motivasjonen hos foto-objektene enda var på topp

Bildet som ble valgt, viser jeg ikke på bloggen før nærmere jul -
men her kommer et knippe av de som ble forkastet .........


Rødnissejenta har stivna i smilet - og bare MÅ se på noen som går forbi på veien ......


MFK-supporteren som bare MÅ se på en mjauende katt ......


Blånissegutten som setter opp et skikkelig juleglis ....


To små nisser som elsker å klovne ......

Med litt redigering, kan selv et dårlig bilde bli ganske bra -
så nå er julekortene bestilt, og "TO DO"- listen blitt litt kortere

Nå skal strikkestolen inntas - og flere julegaver produseres .....

Ha en fin kveld!!

2 kommentarer:

  1. Du kan no bare høre med Wenche Ø om du kan få en kopi av d bilde ho tok... ;)

    SvarSlett
  2. Ikke vanskelig å få fine julekort med så fine niissebarn. Gleder meg og bestiller hermed ett til å pynte opp med.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails