Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. november 2011

FLOTT HØSTVÆR

.... og da MÅ jeg ut på tur ....


Det ble skogstur i dag - blant mosegrodde trær .....


..... og enda mere mosegrodde steingarder


Hundetjønna - et vakkert tur mål 

Nå kan jeg sitte og strikke i kveld, med god samvittighet .....

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Vakkert! Det er flott å kunne gå tur i så fint vær. Kos deg med strikkinga! Jeg har også vært ute på tur, så nå er det klart for bundingen. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Akkurat det er veldig godt med å ha fri på dagen. Komme seg ut i frisk luft mens det er lys og så kose seg i sofaen med strikketøyet etterpå :-)

    SvarSlett
  3. hundetjønna samme som jendemsvatne eller?

    SvarSlett
  4. Jendemsvatnet har i aldri hørt om - men Lauvåsvatnet kalte vi det før i allefall ....

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails