Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. november 2011

Granbar og konglegreiner ...

Lørdag rydda jeg bort sommerblomstene mine 
- lavendel og prestekrager har blomstret helt til nå


Blomsterkassene utenfor døra ble fylt med mose, einer, granbar, kongler og konglegreiner (barlind)


Ungene synes det er stas med "naturlig" pynt - og fyller stadig på med kongler og greiner


Jeg liker så godt konglegreiner - de er så dekorative 
Har flere av dem inne også - som koselig førjulspynt .....

GOD HELG!!!

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Så mye flott det var her inne. Ønsker deg en fin søndagsettermiddag, så kommer jeg nok på gjenvisitt en annen dag også:-)

    SvarSlett
  2. Trenger du mer granbar og flere kongler, Sidsel? Vi har bokstavelig talt plenty av sorten - kom til Granlia. Selvplukk! ;-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails