Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


17. november 2011

Hvordan overleve en uke uten vaskemaskin?

For ca et år siden røyk fryseren og tørketrommelen samme uke
Så da prioriterte jeg ny fryser - og tørketrommelen fikk vente
Plutselig kom våren, med ute-klestørk - og tørketrommel-behovet var borte

For ca en mnd siden fikk vi en uventet storm-natt 
- trampolina tok seg en flyvetur og landet OPPÅ klesstativet
Jeg trenger vel ikke nevne at både trampoline og tørkestativ måtte kasseres ......


MEN jeg er ikke rådløs - så jeg bare spente opp en tørkesnor på verandaen, sånn inntil videre
Jeg går ikke å kjøper et nytt stygt klesstativ, når mannen har lovet å bygge et FINT et til sommeren ...

.... et sånt - som jeg skal male hvitt ....

Ikke nok med det, så i forrige uke stoppa vaskemaskina ....
Mulig den mener den har jobba nok, men jeg synes den burde vare lenger enn 3år
Den kosta tross alt over 8000,-


Reparatøren lar vente på seg siden det tar lang tid å skaffe deler - så hva gjør jeg?
Jeg har heldigvis snille naboer, så jeg vasker litt her og der
Men jeg kan jo ikke holde på slik i lengden ....

Etter å ha sett denne annonsen -
vurderer jeg å kjøpe en maskin på Elkjøp og returnere den innen 60 dager (dvs "angre" kjøpet)
Det vel ikke slik angreretten er ment,
men da kan DE bare ANGRE på at de solgte meg en dårlig maskin i første runde

Innimellom klesvask her og klestørk der - får jeg heldigvis strikka litt
Fortsatt julegaver som ikke kan vises fram ....

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. ja gjòr det!!!!
    Min gikk forrige sommer, det tok over 3 uker fòr jeg fikk den igjen! Det fikk faktisk kjempegreit, tror Svigermor bare tok èn vask for meg, for guttene mine brukte jo ikke mer enn en kortbukse... (ikke t- skjorte engang) værre er det når det skjer på vinteren... Lykke til - håper det ordner seg snart for deg!!! - AnnYvonne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails