Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


24. november 2011

Juleforberedelser

Uka før 1. søndag i advent, bruker jeg til å vaske - og pynte til advent
Inn med lilla-farger og svibler, lysestaker og adventstjerner i vinduene; og lysslynger ute i trærne


Koser meg med dette - innimellom alt annet


Hadde et mål om å bli ferdig med alle julegavene til 1.desember - men det blir jeg nok ikke
Har enda noen igjen å strikke, som ikke er påbegynt - i tillegg til alle de som er halvferdige .... 

I morgen skal jeg pynte 10 bløtkaker og 10 marsipankaker sammen med 3 andre damer
Gleder meg faktisk - sånt arbeid liker jeg!

- Sidsel -



5 kommentarer:

  1. Du er så driftig dame, blir så inspirert av deg. Ha en fin adventstid.
    Margrethe O.J Drammen

    SvarSlett
  2. Så kjekt! Blir et raid hos oss også i helgen - nå er det klart for førjulskosen og alt det medbringer. Håper utepynten holder seg til Berit er ferdig med sine herjinger i natt...

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  3. Det er godt å være tidlig ute og jeg har også funnet ut at tidlig pynting - er en god ting. Det er nå vi koser oss med det hele. Men uansett hvor tidlig jeg tenker jeg skal være ferdig med presanger, så legger jeg alltid opp så omfattende "lage-planer" at det tar sin tid uansett...
    Flinke deg.

    SvarSlett
  4. Så koselig du får det til, Sidsel.Du har sansen.Skal gjøre et forsøk i helgen jeg og.Men ikke lilla her, nei.Får holde når jeg har det hele året ellers. Adventstiden blir hvitt og sølv i år.

    SvarSlett
  5. Så koselig du har ordnet til!
    Kjempefint å plante svibler i kjeler og diverse :)

    Ha en fin helg -
    Klem Jatte:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails