Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. november 2011

MFK-LUE nr 3 og julegavestrikk


Nå har minstemann også fått seg MFK- lue, så da har jeg bare en igjen


.... og jeg kan gå over til å strikke julegaver igjen ....
Nå strikker jeg av Hverdags - et garn av ull og alpakka, som kjennes mykt og behagelig

7 gaver er strikket ferdig - 2 under produksjon  .... 
Lurer på hvor mange det blir tilslutt??

God strikkekveld!

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Produktive deg!! Jeg er jo spent på hva du lager.
    Takk for glidelåsene!!

    SvarSlett
  2. Var så koselig at du skrev "god strikkekveld". Det har jeg hatt, men nå røk jeg opp for garn, så da får jeg "spinne" mer i morgen..he he

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails