Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. november 2011

MINE SØSTRE blogger også


Jeg er så heldig å ha 4 søstre
Ei som elsker julen, og har derfor oppretta en egen juleblogg
Ei som er spes.sykepleier og bare blogger til privatbruk 
Ei som har bygd seg hus og blogga gjennom hele prosessen 
Og lillesøster som ligger i startgropa og skal bygge seg hus - og har oppretta husbyggeblogg

Stikk gjerne innom og se på bloggene deres.
Kanskje dere blir inspirert?

- Sidsel -

(jada, jeg har 5 brødre også, men ingen av dem har blogg, så derfor ingen reklame her)

2 kommentarer:

  1. Ti i søskenflokken!! Du har jo bare begynt med dine seks, da! Så flott å være så mange.
    ha en fin dag

    SvarSlett
  2. I har blogg jo.. ingen innlegg på et par måneda da men..

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails