Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. november 2011

Utslått av lynet....


Fredag - rett før blogginnlegg og "Gullrekka", rammet uværet "Berit" oss med full kraft
Vi fikk nærkontakt "torden og lyden" - som 3 åringen kaller det
Internett- og telefonkabel er svartsvidd, og modem sprengt i filler 
Vi rakk ikke engang å tenke på og trekke ut kablene til TV og pcer ......

3 timer uten strøm, ble riktig så koselig med fyr i ovnen og nærmere 40 stearinlys
Vi spilte spill, hørte på radio (hadde visst en på batteri) - og spiste mandariner


Jeg strikka litt og da - på MFK lue nr 5 - mønsteret sitter i fingrene nå, så det gikk bra i dårlig lys
(nr 4 øverst her, ble jeg ferdig med på torsdagkveld)

Adventspynting ble det også lite av i mørket .....


...... og siden vi var borte hele lørdag og halve søndag -
fikk jeg bare laget til et enkelt fat med adventslys, idet lyset skulle tennes .....
Håper å få fiksa litt på dette i løpet av uka .....

Blogger via mobilnettet, med mobilen koblet til pcen - noe som tar enormt med tid, 
så her blir det ikke mange innlegg før Telenor har vært på besøk ....  (noe som også kan ta tid) 

I mellomtiden får jeg jo GOD TID til å strikke ferdig alle julegavene :-)

HA EN FIN UKE, med eller uten internett

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Uff, 3 timer uten strøm ? da ser vi hvor godt vi har det til vanlig.Og uten internett/pc..føler seg ganske avskjært fra omverdenen, men du visste råd..Bra.Klarte å kose te i heimen likevel..10 poeng

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails