Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. desember 2011

9 dager igjen til jul ....


Endelig begynner jeg å se enden av julegavestrikkingen (bare 2 gaver igjen - tror jeg)
Har også litt vasking, pynting og baking igjen - men håper å få tatt unna litt i helga


Nydelig vinterhimmel i dag klokka 10 
Synes ikke det blir skikkelig lyst om dagen nå 
- men det er jo ikke mange dagene til sola snur og vi går mot lysere tider igjen

Ha en fin aften

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Brukte du speilreflekskamera til det fine bildet ?

    SvarSlett
  2. Jeg synes du er flink som strikker så mange julegaver! Jeg hadde også en plan om å strikke masse gaver i år, men plutselig var det desember...og ikke en eneste gave var påbegynt.. Men èn hjemmestrikket gave har det likevel blitt - jeg får si meg fornøyd med den :) Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid, ikke lenge igjen til julaften nå..

    SvarSlett
  3. å nei du, tante, dette bildet er tatt med min flotte htc incredible-telefon.... Går sjeldent med kameraet i veska

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails