Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


9. desember 2011

Adventsfredag

Måtte bare ta noen bilder ut igjennom bussvinduet på vei til jobb i dag
(bildene er tatt med mobiltelefon - derfor ikke av max kvalitet)


Moldepanoramaet i desember-sol


Etter jobb måtte jeg innom en blomsterbutikk og kjøpe med noen flere juleblomster hjem .....


Amaryllis i en blekkboks med sløyfe på - pynter opp på kjøkkenet


I stua har jeg mest lilla nå i adventstiden - så her måtte jeg ha en hvit asalea

På min lille runde i byen, kikka jeg innom en veskebutikk også - og falt pladask for denne veska .....


..... passe stor, (plass til strikketøyet) hank som både kan være lang og kort - og ikke minst BRUN
En liten førjulsgave til meg selv ;-)

Ha en fin fredagskveld!

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Sjå der ja, må ha fin veske når du er så ofte i byen vetu. Fin veske.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails