Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. desember 2011

Årets korteste dag

I natt "snur sola" og det går mot lysere tider
Gleder meg - for nå i desember har det nesten ikke vært lyst på dagtid

Jeg skulle vært på jobb i dag, men siden lillesøster er syk - ble det hjemmekos istedet


Men hun er ikke mere syk enn at hun kan "dra på tur" med Kitty 

- så da benyttet jeg tiden til å bake litt -


En ny runde julebrød (etter mannens ønske) - flere rundstykker og Delfiakake

Har planer om vasking og juletre pynting i kveld
- men vi får se hvor langt jeg kommer .....

- Sidsel -

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails