Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. desember 2011

Bittelille julaften

I dag har det vært den store "gjøre-ferdig-dagen"
MEN jeg ble ikke helt ferdig - så jeg får fortsette i morgen


Fikk laget til et "pyntefat" i julefarger og bakt det siste slaget - 
strikka ferdig den siste julegaven og pakka inn noen gaver - 
delt ut noen gaver - OG hatt familie på julekaffe ......

Synes jeg har vært flink jeg ....


Bergens-broren kom innom med ei kasse arvegods fra en grandtante -
og der var det noe for enhver smak
Denne lysestaken, noen hvite hekla-brikker og noe annet småtteri - ble mitt 


Utpå kvelden måtte far i huset overta roret -
og med hjelp fra storesøster (+ litt fjernstyring fra mor i godstolen) - ble juletreet pynta

I morgen skal jeg bare gjøre LITT .......

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Nydelig, flott, rørende. Du er så megaflink, Sidsel.Nå kom virkelig julestemningen..bloggen din smitter helt hit. GOD JUL !

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails