Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. desember 2011

Julegaver 2011

Jeg begynte å strikke julegaver i august - og hadde planer om å være ferdig til 1.desember
23. desember var jeg ferdig med nest siste gaven 
- den siste gaven ble gitt bort ustrikket - med lovnad om strikk i romjula ....


Planen var også å ta bilder av alt, men det glemte jeg - kun 9 av 22 strikkede gaver ble avbildet ....
I tillegg til disse strikka jeg -
 Mariusgenser, 3 luer, skjerf, 2 par blåfjellvotter,  hvite tova votter,
grå alpakkavotter med perler, raggsokker,
noen julekuler og kluter
Og så sydde jeg en julestrømpe

Tror jeg må begynne enda tidligere i 2012 - om jeg skal lage alle gavene, og bli ferdig i tide .....

- Sidsel - 

PS: vil gjerne ha bilder av gavene jeg glemte å ta bilde av til arkivet mitt.
Mobilbilder er helt ok .....

7 kommentarer:

  1. Bra jobba! Min siste strikkede julegave ble ferdig julaften kl 1530... Sånn ca 15 min. før jeg dro på julebesøk! God jul videre :))

    SvarSlett
  2. Litt som meg. Mange votter og luer og sokker. Lite det er bilder av... Til mannen ble det en sokk og løfte om en til i romjula, blir nok ferdig i kveld...
    Flinke Sidsel! God jul!

    SvarSlett
  3. wow! Jeg er (nok en gang) helt imponert over hva du får til... kjempeflink er du!

    fortsatt god jul til deg og dine :)

    SvarSlett
  4. Åj! Du er god! Eg strikka fire gåver i år, og det er kjempegøyt å gje vekk noko heimelaga! Neste jul er det fleire som får strikk i gåve:)

    SvarSlett
  5. Kor mykje flott du har laga! Eg trur eg har fått tatt bilder av alt mitt, men har ikkkje kome i gong med blogginga av det enda...

    SvarSlett
  6. så flink du er Sidsel!!! Jeg lagde vel sånn ca null julegaver, men satser på å komme sterkere tilbake neste jul da studietida er over. Du og du så godt det er å kunne skylde på disse studiene i tide og utide ;0p

    SvarSlett
  7. Nei og nei, kom akkurat på at jeg faktisk pjona et par votter som jeg ga bort i julegave!!!! Så det så.... *kniiiis*

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails