Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. desember 2011

Jule(tre)pynt

Innimellom julegavestrikkingen MÅ jeg bare hekle og sy litt julepynt også ....


Hjerter som kan pynte opp rundt i huset .....


 ..... hjerter og snøkrystaller til juletreet ......


...... og enda flere julehjerter ......
Dette skal leveres inn på en julemesse - for jeg har nok både hjerter og snøkrystaller

Men NÅ - er det tilbake til julegavestrikkingen .....

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. SÅÅÅ fine!:))

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte:))

    SvarSlett
  2. Flotte hjerter og stjerner du har laget. Går i julegavestrikk her også. Strikket feil i går, og det må rekkes opp igjen... blæh!

    SvarSlett
  3. Åhh, sånne hekla julehjerter har mamma på treet heime! Så koselig! Eg må verkeleg lære meg å hekle!

    SvarSlett
  4. Sidsel, du er helt "rå"(ser på Idol) Så flotte hekla julehjerter..og den fine toppen på bloggen da..Kan gjerne hete "Sidsels Kreative hjørne".

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails