Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


15. desember 2011

Julevask og julekonsert

I dag leide jeg inn 5 vaskehjelper med forskjellige kvalifikasjoner
Det ble ryddet, vasket, støvsugd og moppet i hver en krok
Betalingen var penger til julegaver OG pannekaker til middag

I kveld var mannen og jeg + et vennepar på julekonsert med Rein Alexander og Molde Brass


Fin konsert i Molde Domkirke - men langt fra fullsatt sal
Jeg måtte selvfølgelig kjøpe cd og få skrevet hilsen på den .......

MEN julekonserten hjalp ikke på julestemningen ..... den mangler fortsatt

Kanskje det hadde hjulpet med litt snø? 
Bare litt, altså - sånn 4-5 cm ....

- Sidsel -


1 kommentar:

  1. jeg anbefale deg å komme på KLASSISK JUL, konsert i Molde domkirke i morgen lørdag kl 16. Der skal mitt kor synge, og det blir meeeget pent, i all beskjedenhet.
    Særlig hvis man er glad i britiske og noe latinske julesanger, samt norsk. Kvalitet!
    Velkommen skal du være. Vi pleier å ha godt over halvfull kirke akkurat i Molde.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails