Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. desember 2011

Krumkaker og sølvpuss

Siden jeg bare hadde lånt krumkakejern av søstra mi - med denne flotte julebloggen
- måtte jeg lage en porsjon til i dag


Når kvelden kom, fant jeg ut at jeg hadde gjort svært lite nyttig i dag - 
og begynte derfor å pusse sølv 
(har ikke mye, så det er fort gjort - men utrolig kjedelig)

Når mannen lokket med joggetur - fristet det mere enn sølvpussen - og jeg slang meg med
Eldste mann på 14 overtok gladelig sølvpussen - mot noen kroner i julegavekassa
Lett-tjente penger, mente han - kanskje jeg skal melde meg frivillig hos flere???

Med så mange gode hjelpere - tror jeg vi kan si at vi er i rute til jul ....

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Som mora så barna..ikke rart de er flinke og kan det meste, til og med pusse sølvtøy...eller kanskje det er faren de har det fra, ikke vet jeg :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails