Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. desember 2011

Noen av gavene jeg fikk ...

.... har ikke tenkt å legge ut alt her, men noen viser jeg fram 


Som denne; flere meter stoff, knapper og merker
(da er det i allefall noen som vil jeg skal fortsette å sy)


Bøker er alltid kjekt å få - krim og hverdags-skråblikk


Gavekort på SPA - gleder meg til dette skal brukes ......

Ungene fikk også mange nyttige og underholdende gaver - så her er det ingen som kjeder seg i romjula

Nå skal jeg igang og strikke den siste julegaven - den som ble gitt bort i "garnform"
- en puff - så skal jeg blogge den når jeg er ferdig

- Sidsel -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails