Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


31. desember 2011

Nyttårsaften

I dag måtte jeg ta et tilbakeblikk på året som er gått - for å sjekke produktiviteten
Denne kollasjen viser noe av det som ble produsert i 2011


 Etter en rask oppsummering, ser jeg at 2011 er LUE-året
24 luer - faktisk ....
+ endel annet som
10 gensere (3 Marius),10 par votter, 5 halser, 4 sjal, to babytepper, 
en del sokker, kluter og annet småtteri
Jeg har også sydd endel i år - men ikke hekla så mye
(men det skal jeg begynne med NÅ)

Leser at det er noen som mener at det å blogge - er å skryte av seg selv - 
JA - kan vi ikke få lov til det da - skryte av det vi KAN
(det vi ikke får til, DET sier vi ingenting om - eller blogger det og ler av vår egen udugelighet)

Jeg elsker å være en del av Blogglandia - 
her kan jeg dele og hente inspirasjon til nye prosjekter

GOD NYTT ÅR - ALLE MINE VENNER

- Sidsel -


2 kommentarer:

  1. Så flink du er Sidsel!! Skulle virkelig gjerne ha kunnet strikke slik som deg... Men det var den tolmodigheten da;-)
    Godt nyttår!! Kjekt å følge bloggen din

    SvarSlett
  2. For en herlig produskjon!!!! Det er bare å være stolt av seg sjøl, jeg tar av meg hatten i alle fall!!
    Håper jeg kan framvise bare brøkdelen av en slik produskjon neste år (og jeg føler jo at jeg er litt igagn da, fikk en pangstart i jula)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails