Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. desember 2011

På tide med en utskiftning

Min trofaste sliter gjennom 5-6 år (kr 500 på Rema) er nå byttet ut med en Singer


Jeg fikk den i julegave av mannen - og fikk velge selv hva jeg ville ha
Ingen avansert modell - en maskin som syr rettsøm og sikksakk + litt til
Noe mere trenger jeg ikke
Kikka på litt mere avanserte modeller, med fikk prestasjonsangst ved synet ......

Sitter her med feber og hoste - orker ikke prøve symaskina eller å løfte strikkepinnene ...
Håper det er forkjølelse av den kortvarige sorten 
- kan ikke ligge her uten å gjøre noe ....

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. ojoj, grattis.......Flink mann.

    SvarSlett
  2. Artig med ny symaskin, gratulerer! Og god bedring!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny symaskin!
    Og MASSE, MASSE GOD BEDRING!!

    SvarSlett
  4. Heldiiiiige du!!!!!
    Misunnelig her jeg sitter med mamma's humørsjuke maskin fra nittenåtti-et-eller-annet.....

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails