Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. desember 2011

Romjulsjobbing

I dag måtte jeg en tur på jobb -
selv om det er jul


Stille og rolig i hele byen - så da starta vi varetellinga
En jobb som ser uoverkommelig ut - men som bare MÅ gjøres
Jeg telte LITT av garnet - og oppdaget mange fine farger i diverse garntyper som jeg fikk lyst å prøve ut


Vel hjemme - strikka jeg ferdig den siste julegaven - en flaskegrønn PUFF
I følge oppskriften skal det være to dyner i den - men det var bare så vidt jeg fikk inn en ......
Mulig jeg hadde en altfor stor dyne???

Nå skal jeg gjøre ferdig ALLE de halv ferdige prosjektene fra i fjor .... 
5-6 stk tror jeg .....

- Sidsel -


5 kommentarer:

  1. Stilig puff!
    Ønsker deg et riktig godt nytt år, og gleder meg til å følge deg videre til neste år:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Du mente vel romjulsblogging ;-)

    SvarSlett
  3. Ein slik puff står på mi liste over ting eg skulle ønske at eg gadd å strikke. Håper lysta kjem til å gjennomføre også - det tar vel ikkje for lang tid vel..?;) Godt nytt år!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails