Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. desember 2011

Snø og julestemning

Snøen laver ned i store mengder - og gradestokken viser - 2 grader
Perfekt snø - ikke for tung å måke og ikke for våt til å leke i


Buskene er så fulle av snø at lysene nesten ikke vises .....

Jeg hadde en fridag hjemme - og fikk gjort unna litt til jul


Jeg måtte lage en ny porsjon lefser - siden den første var nesten oppspist
Jeg kokte gombe til lefsene også - eller søst som noen kaller det
I tillegg bakte vi pepperkaker og kokte siste runde med saft


Når jeg gjør så mange praktiske og nyttige ting - da MÅ jeg gjøre noen morsomme ting etterpå .....
Tre julestrømper ble sydd 
- disse skal fylles med twist og leveres inn som lotterigevinster på en julemesse

I kveld er det strikkekveld ...... har enda noen (5-6) gaver igjen å strikke ....

- Sidsel -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails